Elżbieta Marmulewicz
Sekretariat czynny od 7.30 do 14.30
tel./fax.: 71 3131212
e-mail:
Sekretariat zajmuje się sprawami dotyczącymi uczniów oraz nauczycieli i archiwizacją dokumentacji szkolnej.
1. Wyrabianie legitymacji szkolnych.
Aby wyrobić legitymację szkolną należy dostarczyć do sekretariatu aktualne zdjęcie. Należy je podpisać imieniem i nazwiskiem. Poza tym należy również podać datę urodzenia, PESEL, adres zamieszkania i klasę, do której obecnie uczęszcza uczeń.
Legitymacje szkolne mogą wyrabiać uczniowie klas I - VI Szkoły Podstawowej oraz uczniowie I- III Gimnazjum.
Dla uczniów klas "O"- wydaje się zaświadczenia
Legitymacja szkolna ważna jest do 30 września każdego roku. Przedłużenie ważności tego dokumentu odbywa się co roku od 1 października.
Za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej pobiera się opłatę w wysokości 9 złotych.
2. Wydawanie duplikatów świadectw.
Absolwent szkoły, który zagubił swoje świadectwo, może uzyskać w sekretariacie szkoły jego duplikat. Za wydanie duplikatu świadectwa pobiera się opłatę w wysokości 26 złotych.
3. Karty wypadku.
Ubezpieczony uczeń może starać się o odszkodowanie z tytułu doznanego wypadku, bez względu na to, gdzie wypadek miał miejsce. Wniosek pobiera się w sekretariacie szkoły i składa do Allianzu