Szanowni Państwo,
informujemy, iż zgodnie z harmonogramem zgłoszonym do DOW NFZ Dentobus odwiedzi Państwa w dniu:
27.10.2022 ( w godzinach 08:00 - 14:00)
Proces obsługi Pacjentów:
- Jeśli tylko jest taka możliwość (nie jest to obligatoryjne) zapraszamy Pacjentów z UMYTYMI wcześniej ząbkami. Jeśli nie ma takiej możliwości - nie ma problemu, lekarze przeczyszczą zęby Pacjenta na unicie w Dentobusie :)
- Aby nie ingerować w Państwa plan zajęć/lekcji prosimy osobę koordynującą o przyprowadzanie nam Pacjentów w małych grupkach (6 osób)
- W momencie gdy 6-ty Pacjent jest w trakcie czynności lekarza, prosimy o "zrotowanie" kolejnych 5 Pacjentów - tak aby cały proces przebiegał płynnie i bez przerw
- Pacjentów przyjmujemy w trybie ciągłym, niezależnie od przerw lekcyjnych
- Prosimy o przyprowadzenie w pierwszej kolejności Pacjentów, którzy np: wcześniej kończą zajęcia lub np wychodzą na wycieczkę, etc
- Każdy Pacjent wchodzi do Dentobusu ze swoim, wypisanym przez jego Rodzica/Opiekuna Oświadczeniem (oryginał lub wydruk skanu) które uprzednio Państwo zebraliście od Rodziców - PROSIMY O SPRAWDZENIE: czy Rodzic wpisał PESEL, czy jest to PESEL dziecka a NIE RODZICA, czy Rodzic się podpisał (najczęstsze błędy w oświadczeniach)
- Każdy Pacjent ma mieć założoną maseczkę, którą na polecenie lekarza ściąga wyłącznie na czas czynności medycznych
- Na koniec naszego dyżuru wypisane przez lekarza karty Pacjentów przekazujemy Placówce do Sekretariatu, celem dystrybucji przez Wychowawców dla Rodziców/Opiekunów
- Każdy Pacjent ma prawo otrzymać naklejkę "Dzielny Pacjent" :)
- Zwłaszcza w wypadku Pacjentów z Przedszkoli, Zerówek wizyta na fotelu ma też charakter edukacyjny, pokazując że nie ma się czego "bać u Dentysty". Taka wizyta może się przedłużyć, prosimy więc o wyrozumiałość. Mamy nadzieję iż w ten sposób nasi specjaliści przyczyniają się do zmniejszenia w przyszłości ilości Pacjentów cierpiących na dentofobię.
Procedury bezpieczeństwa:
- Podczas wizyty Pacjenta pracuje lampa UVC przepływowa nieustanie filtrując powietrze
- Personel pracuje w pełnych środkach ochrony osobistej
- Personel jest w pełni zaszczepiony (3 dawki)
- Czas czynności z Pacjentem ze zdjętą maseczką jest minimalizowany, wszelkie czynności niemedyczne nie są wykonywane podczas wizyty
- Dentobus jest regularnie wietrzony
- Po każdym Pacjencie dezynfekowane są powierzchnie płaskie, dotykane przez Pacjenta
- Przed przyjazdem, wnętrze Dentobusu jest ozonowane
- Wszystkie materiały, narzędzia, środki ochrony są sterylne i/lub jednorazowe.